رسالت ترابایت ، کمک به شرکتها، موسسات و مجموعه های پرسنلی است که در حوزه اتوماسیون منابع انسانی خود دچار مشکل و چالش جدی هستند و یا اینکه تصمیم دارند، با عملکردی فراتر از انتظار مشتریان ، از رقبا متمایز شوند. این کمک از طریق ارائه خدمات مشاوره، تحقیق و آموزش صورت می پذیرد.
ترابایت - مرکز مشاوره مجازی کارشناسان مجرب شرکت در طی ارائه خدمات مشاوره ، مشتریان را یاری می نمایند تا درک واقعی از وضعیت موجود سیستم و فرآیند بدست آورند . طراحی سیستم / فرآیند مورد نیاز با در نظر گرفتن شرایط بومی کشور و بر اساس اصول متداول انجام می شود. استقرار سیستم/ فرآیند جدید با نظارت دقیق مشتریان انجام می شود. این نظارت تا حصول نتیجه مطلوب ادامه دارد.
کارشناسان فنی ما از طریق پشتیبانی آنلاین ، ایمیل و یا پشتیبانی تلفنی در صدد بالابردن تجارب و برطرف کردن مشکلات شما می باشند . شرکت با تکیه بر توان فنی تیم مهندسین نرم افزار و تحلیلگران خود با کسب تجربه 16 ساله در عرصه تولید و توسعه نرم افزار های تحت وب توانسته ضمن انجام بیش صدها پروژه نرم افزار کلان در سطح کشور بسته های نرم افزاری خود را در زمینه های مختلف تولید نماید.
این باعث خوشحالی ماست که در هر زمان پاسخگوی سوالات شما باشیم
اگر پیرامون حضور و غیاب سوالی دارید آن را با مطرح کنید. مهم نیست که مشتری ما باشید، اگر در مورد دیگر محصولات، شرکتها، مباحث نرم افزاری، سخت افزاری، مسائل مربوطه به استقرار و پشتیبانی و یا هر سوال دیگری، آماده پاسخگویی به شما هستیم. همچنین می توانید راهکارهایی که برای کسب و کارتان در نظر دارید را با کارشناسان ترابایت در میان بگذارید تا آنها امکان و نحوه اجرایی شدنش را به شما پاسخ دهند. سوالات خود را اینجا مطرح کنید!